Μανώλης Όθωνας: FAKE VS ORIGINAL

Αθήνα, 22 Απριλίου 2019

Άθρο Μανώλη Όθωνα, Μέλους Συντονιστικής Γραμματείας Κινήματος Αλλαγής στην εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”

Απόψε γίνονται τα αποκαλυπτήρια. Την ίδια ώρα στην ίδια πόλη σε λίγα μέτρα απόσταση. Με τρόπο αποστομωτικά αδιάψευστο.

Στην παρουσίαση του Ευρωψηφοδελτίου του ΣΥ.ΠΡ.ΣΥ από τον κ. Τσίπρα και την αντίστοιχη του Κινήματος Αλλαγής από την Φώφη Γεννηματά.

Στην σύνθεση τους αποτυπώνονται ανεξίτηλα η σφραγίδα του «νέου» και του «παλιού». Του fake και του original . Το κακέκτυπο του αντιγράφου και η αυθεντικότητα του πρωτοτύπου.

Το «νέο» δεν άντεξε στον πειρασμό της φθηνής ψηφοθηρίας με όρους life style χρησιμοποιώντας ως δολώματα πρόσωπα από το star system της πίστας και των τηλεοπτικών σήριαλ.

Το «παλιό» επέμεινε στην επιλογή ανθρώπων που αντιπροσωπεύουν ενδιαφέρουσες πολιτικές , επιστημονικές, κοινωνικές διαδρομές.

Το fake εικονογραφεί στο ψηφοδέλτιο του τον πολιτικό και ιδεολογικό αχταρμά του μεταλλαγμένου ΣΥΡΙΖΑ. Πρόσωπα χύδην από την ακροδεξιά μέχρι την αντικοινοβουλευτική αριστερά. Χωρίς κανένα περιορισμό από ιδεολογικές και πολιτικές ορίζουσες. Όλοι οι πρόθυμοι χωράνε, αρκεί αυτό που βλέπει ο κόσμος να μην θυμίζει αυτό που τον εξαπάτησε με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο.

Στο original η διεύρυνση του πολιτικού χώρου, ο πλουραλισμός ιδεών, οι διαφορετικές αφετηρίες εκκίνησης και οι διαφορετικές διαδρομές, κινούνται εντός ενός ευρύχωρου μεν αλλά ταυτόχρονα συγκεκριμένου πλαισίου. Αυτό που ορίσαμε τον Νοέμβρη του 2017 και συνυπέγραψαν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες ως συνιδρυτές της σύγχρονης Ελληνικής Κεντροαριστεράς. Μεταρρυθμιστικό Κέντρο, Σοσιαλιστές, Σοσιαλδημοκράτες, Ανανεωτική της Αριστερά, οικολογία. Όλοι οι άλλοι ακόμα και είναι καλοί δεν χωράνε. Πολύ απλά γιατί το ψηφοδέλτιο για τις Ευρωεκλογές δεν είναι ούτε δημοτική παράταξη ούτε πολύ περισσότερο εξωραϊστικός σύλλογος.

Στο κακέκτυπο αντίγραφο είναι εμφανή όλα τα στίγματα του «πλαστογράφου». Πολιτικός καιροσκοπισμός χωρίς όρια, εξόφθαλμός μπαγαποντισμός, νεποτισμός, φθηνός εντυπωσιασμός , νέα διαπλοκή. Όλα εμφανή. Καθ΄ εικόνα και ομοίωση του δημιουργού.

Το πρωτότυπο έχει την αυθεντικότητα του γνήσιου. Δεν πασχίζει να αποδείξει τίποτα που δεν είναι. Γιατί αυτό που είναι και εκπροσωπεί είναι ξεκάθαρο επί τη εμφανίσει. Την πιο φωτεινή όψη της μεταπολίτευσης, ταυτισμένη με τις καλύτερες μέρες των Ελλήνων. Με πρόσωπα που μπορούν να εκπροσωπήσουν και να εγγυηθούν την πραγματικά προοδευτική υπέρβαση για το νέο άλμα μπροστά που χρειάζεται η Ελλάδα και η Ευρώπη.

Εν κατακλείδι η αρχιτεκτονική των δύο ψηφοδελτίων που αποτυπώνει την διαφορά στην πολιτική κοσμοθεωρία των δημιουργών τους, αποδεικνύει γιατί απόψε το ΣΕΦ και η ΑΘΗΝΑΙΔΑ θα φιλοξενούν δύο αγεφύρωτους κόσμους. Στη σκηνή όχι στη πλατεία….