Φώφη Γεννηματά στην ΕΡΤ: Ρετρό είναι η δίψα για εξουσία
Αθήνα, 6 Απριλίου 2019 Σημεία συνέντευξης της Προέδρου του Κινήματος Αλλαγής, Φώφης Γεννηματά στην Εκπομπή της ΕΡΤ1 «Επτά» με τη Βάλια Πετούρη 1. Συνέδριο Κινήματος Αλλαγής: ενότητα, αισιοδοξία, βήμα μπροστά …
Περισσότερα...